Halloween and Alexa!! - Reisverslag uit Lloyd Harbor, Verenigde Staten van Kim Hendriks - WaarBenJij.nu Halloween and Alexa!! - Reisverslag uit Lloyd Harbor, Verenigde Staten van Kim Hendriks - WaarBenJij.nu

Halloween and Alexa!!

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 November 2018 | Verenigde Staten, Lloyd Harbor

Hoi iedereen

Jullie hebben nog iets van mij tegoed. Ik zou in mijn vorige blog al vertellen wat ik ging zijn voor Halloween, maar dat ben ik dus vergeten. Voor Halloween was ik een vampier(zonder de fangs) aangezien ik toch al wist dat ik me eraan ging ergeren.

Week 8: deze week zit ik 2 maanden in Amerika, het is zo raar omdat het helemaal niet zo voelt. Deze week iets meer werken, op vrijdag was het maar een halve dag wat heel fijn was. Dit weekend is mijn vrije weekend en hier kijk ik al weken naaruit. Op vrijdagmiddag mijn tas ingepakt en geprobeerd optijd naar de trein te gaan. Onderweg nog iets afgegeven voor mijn hostmoeder, aangezien het toch op mijn route naar de trein was. Gelukkig was er een vertraging aangezien niks mee wilde werken, gelukkig toch optijd aangekomen om een ticket te kopen. Ik had geluk voor op de bus 2 mensen na mij en de bus zat helemaal vol. Op de bus gelukkig wat kunnen slapen, de eerste bus ging naar atlantic city en daar moest ik overstappen op de volgende bus. Atlantic city is niet de veiligste plek om te zijn en jammer genoeg moest ik daar een halfuur wachten op de volgende bus. Dit was een gewone bus maar hij ging helemaal tot mijn eindbestemming en dat was Ocean city New Jersey. Heel even bij dunkin donuts mijn blog afgemaakt en toen ze gingen sluiten bij de bus onder de afdak gewacht tot ALEXA mij kwam ophalen. Ik kan je 1 ding zeggen het was geweldig om haar te zien en een beetje ongeloofwaardig. Jammer genoeg was het aan het regenen, eerst nog iets te eten gaan halen en daarna naar haar huis toe. Nu we weer samen waren moesten we natuurlijk the Princess diaries zien. We gingen slapen met regen tikkend op de dak, de volgende ochtend was het niet meer aan het regenen dus wij dachten dat we wel iets konden gaan doen. Ja dus niet toen we ons verder gingen klaarmaken, was het weer begonnen met regenen en in een mum van tijd stond de straat onder. Ja daar gingen de plannen dan maar iets anders verzinnen en het resultaat koekjes bakken. Dat was voor mij ook weer lang geleden, maar het was heel leuk. Toen de koekjes allemaal gebakken waren even naar buiten gegaan om te zien hoe de staat van de wegen waren. Uiteindelijk besloten om eerst een film te kijken om er zeker van te zijn. We konden er natuurlijk niet onderuit om the Princess diaries 2 niet te kijken nadat we 1 gister gezien hadden. Nadien zijn we een late lunch/ early diner gaan eten. Tijdens het eten hadden we kerry gestuurd om te vragen of ze kon skypen. Dus na het eten geprobeerd om al te skypen, maar natuurlijk nam ze niet op. Dus zijn we naar Alexa thuis gegaan en daar gewacht tot ze kon. Natuurlijk wist ze niet dat ik bij Alexa was dus het was een verrassing voor haar dat ik daar was. Het was super om haar weer te zien en te spreken, veelste lang geleden. Nadien ons zelf klaargemaakt voor een haunted hayride, hiervoor moesten we even rijden. Het was het laatste weekend dat je het kon doen, dus wij dachten dat het heel druk ging zijn maar dat was dus niet. We moesten helemaal niet lang wachten voordat we in de hooi kar konden. Het was leuk, maar eng was het niet echt vooral niet als je Alexa naast je hebt die al ineen duikt voordat er iets gebeurde. Na de rit zijn we terug naar huis gegaan en nog iets kleins gegeten. Daarna hebben we nog een paar films gezien, ik moest van Alexa hocus pocus zien. Ik had hem nog nooit gezien en het is een iconische Halloween film dus ik moest hem een keer zien. Ervoor hadden we nog Charlie Brown and the great pumpkin en de laatste film was scooby doo om een beetje in de stemming te blijven. Daarna was het echt wel tijd om te gaan slapen aangezien we allebei bijna in slaap vielen. Op zondag was het gelukkig droog dus zijn we de board walk gaan doen, langs Alexa’s werk langsgegaan, een paar winkels binnen gegaan. Daarna op de main road langs winkels gelopen en daarna naar Alexa thuis om te gaan skypen met Nienke. Een kleine misrekening in het tijdsverschil, maar ja dat kan aangezien de tijd in Europa weer naar wintertijd is gegaan. Gelukkig kon ze 1uur eerder ook, eerst heel normaal in het Nederlands gesproken en toen gezegd dat ik een verassing voor haar had. Toen liet ik Alexa zien en ze was heel verast om haar te zien wat super grappig was. We hebben bijna 1 uur geskypet, daarna moest zij nog iets doen en ik moest mezelf klaarmaken. Alexa en ik zijn een vroege diner gaan doen aangezien ik tijdens dinertijd in de bus zou zitten. We waren optijd bij de bus, ik dacht dat ik wel zou weten waar ik uit zou moeten stappen. Dus niet mijn stop gemist, de buschauffeur was heel aardig en had me een kaartje voor de volgende bus gegeven. Ik dacht dat ik uren aan het wachten was en ik dacht echt dat ik mijn bus ging missen, maar ik had geluk hij stond er nog. Gelukkig op de bus kunnen slapen, optijd aangekomen in nyc om de metro naar penn station te nemen en mijn trein terug naar huis te nemen. Het was mss laat maar het was een geweldig weekend en het was super om Alexa weer te zien, nu wachten op de volgende keer.



Week 9; gelukkig moest ik maandag pas later beginnen en ook ik iets langer slapen. Deze week was het Halloween, beide jongens hadden een Halloween parade/ ik ben naar dei van A geweest, maar die van O niet want dan kon nog even naar de gym. We hebben samen mummydogs, mozzarella bats en van de overige pastry mummyappels gemaakt. De jongens vonden het super leuk en het was natuurlijk extra lekker omdat ze het zelf hebben klaargemaakt. Woensdag was het Halloween die dag maar 2 uurtjes gewerkt, kwam goed uit want voor mij is het niet alleen Halloween, maar ook de verjaardag van mijn moeder. Dus samen geskypet en laat in de middag met de familie gaan trick or treaten. Het was heel leuk, de kinderen waren een brandweerfamilie, het was veel wandelen op het einde waren ze natuurlijk moe, maar wel heel blij met al het snoep. Die avond nog gaan kickboksen. Zaterdag laat in de middag even gewerkt en inde avond naar de film geweest. Op zondag met een nieuwe au pair naar de stad geweest, optijd naar de stad gegaan om een vroege ferry naar staten Island te nemen. Dit omdat je onderweg een beter beeld hebt van de statue. Daarna naar 9/11 en trade center, vanuit daar naar joe en de juice voordat we naar de Brooklyn bridge gingen. Daar op en neer gelopen, vanuit daar naar China Town en little Italy gegaan. Daar wat rondgelopen en een late lunch gegeten in little Italy. Ze wilde ook nog naar Central park en de empire state building. Dus zijn we eerst naar de empire state building gegaan en vanuit daar al wandelend naar Central park. Onderweg komen we iemand tegen die foto’s van de stad had daar allebei 1 van gekocht. Uiteindelijk in rockerfeller center beland, buiten was de ijsrink er al, binnen een ijsje van ben en Jerry gehaald en besloten om terug naar huis te gaan en Central park de volgende keer te doen. Het was een leuke dag en weer een paar dingen van ons lijstje kunnen afschrappen.



Week 10: deze week een relaxe, een paar keer met Elsa afgesproken. Deze week 3 keer naar kickboksen geweest, heel de week niet naar de gym wat eigenlijk wel erg is. Op vrijdag met 2 meiden afgesproken die ik vanuit de bib ken. Bij Paola haar thuis eten besteld, daar gegeten en gekletst. Uiteindelijk zijn we nog naar de film gegaan, eerst snacks gaan halen bij stop&shop en daarna naar de Queen movie. Het was een hele goeie film en natuurlijk heel veel meezingen met de liedjes. Het was maar goed dat ik op zaterdag later moest werken. Eerst even uiten gespeeld met de oudste en jongste, want deze week was het de beurt aan de middelste om zijn speciale dag te hebben. Samen gelunchte, de jongste in bed gelegd en daarna met oudste een paar spelletjes gespeeld. Het was leuk om wat alleentijd met hem te hebben, we hadden een hele leuke tijd samen. Die avond ben ik samen met Ola en een paar van haar vriendinnen uitgeweekt voor haar verjaardag. Het was heel gezellig, niet mijn slimste idee aangezien ik de volgende dag al de trein van 7uur moest hebben en onderweg nog 2 meiden moest ophalen. Dus die avond maar 3/3,5 uur geslapen gelukkig tijd ik tijdens het reizen wel minder uren is geweest. Het was een hele rit aangezien ze aan de traintracks aan het werken zijn. Het hebben er bijna 3uur overgedaan om in Brooklyn bij onze walking tour aan te komen. Het was een tour over artwork in Brooklyn en hoe die er zijn gekomen. Het was een interessante tour, maar wat was het fucking koud!! Ik was blij iedere keer als we in de zon stonden, het was tegen 12uur afgelopen dus zijn we meteen ergens gaan eten.(en opwarmen natuurlijk) Nadien zijn we naam dumbo gegaan, vanuit daar heb je een goed uitzicht op the Brooklyn bridge en de big Apple. Daar hebben we even rondgelopen, voordat we de trein richting de stad hebben genomen. We zijn meteen richting Central park gegaan, daar zijn we naar het meer gegaan en opzoek gegaan naar iets warms om te drinken. Onderweg nog een paar mooie foto’s kunnen maken en toen we ons drinken hadden zijn we op een bankje gaan zitten en hebben we even zitten kletsten. Na een tijdje zijn we op ons gemak terug naar penn station gegaan. Daar nog even een stuk pizza gehaald en een hot choc voor onderweg. Op een gegeven moment was er een hele commotie, de conducteur moest erbij komen en dan heb je een jongetje van een jaar of 7/8 die zegt dat ze moeten stoppen. Aangekomen bij het station de auto zoeken, de meiden terug thuis afgezet en naar huis om vroeg in mijn bed te kruipen.



Week 11: gelukkig moest ik op maandag niet vroeg beginnen en kon ik mijn slaap een beetje inhalen. Deze week was een normale week, jammer genoeg was K een beetje ziek. Op donderdag kwam mijn hostmom thuis en vertelde me dat A wou dat ik hem kwam ophalen, dat geeft me toch wel een goed gevoel. Ik ben A gaan ophalen en daarna zijn we direct naar een playdate gegaan. Het was heel leuk en dan ergens halverwege de middag begint het zachtjes te sneeuwen. De jongens wilde natuurlijk naar buiten, dus wij met z’n alle naar buiten. Het leuke was dat nadja de au pair van de familie was. De jongens hadden de grootste plezier en dan had je nadje en mij die aan het vriezen waren van de kou. Op vrijdag met Carmen naar the fantastic beast in 3D, het was een goeie film nu alleen wachten op nummer 3. Ik hoop niet dat ze hier ook 7delen van gaan maken zoals bij Harry potter. Op zaterdag rond de middag met Aylene afgesproken, samen gaan lunchen en daarna naar de film widows gegaan. Achteraf nog even naar een trifstore gegaan, maar dat was niet zoveel, nog even bij target langs en daarna terug naar Huntington. Daar heeft ze me bij mijn auto afgezet, naar huis gegaan en in de avond gebabysit. Op zondag met 2 meiden in westbury afgesproken, daar moest ik even op hun wachten, dus even aan mijn blog gewerkt. Een tip voor iedereen ga nooit je gsm repareren bij een kiosk, want dan ben je nog verder van huis en dat heeft mijn vriendin duur te staan toen ze daar achter kwam. We(ik) moesten even een bitch zijn om ze zover te krijgen om het haar oudere scherm erop te zetten en geld terug te krijgen. Nadien zijn we weg gegaan, ik heb ze bij Nancy thuis afgezet en toen ben ik doorgegaan om nommy op te halen. Dit was ook omdat we die avond een clustermeeting hadden. We zijn eerst naar Starbucks gegaan en daar zat Carmen al op ons te wachten. Wat te drinken gehaald en later voegde Nancy zich ook bij ons. Met z’n alle in 1 auto naar onze lokale begeleidster gegaan om daar te eten en taarten uit te testen. Het was heel gezellig, weer een paar nieuwe meiden ontmoet en een paar vriendinnen weer gezien na een lange tijd. Het was een geslaagde avond

Sorry dat het zo laat is, ik ben dan ook iemand die graag dingen gaat doen en nieuwe mensen ontmoet.

Tot de volgende keer,
De groetjes uit Amerika
Kim Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 14 Mei 2017
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 14357

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2018 - 21 September 2019

America

01 Mei 2017 - 14 November 2017

Mijn eerste reis

17 April 2018 - 30 November -0001

europa trip

Landen bezocht: