Ahhh einde komt dichterbij!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Hendriks - WaarBenJij.nu Ahhh einde komt dichterbij!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Hendriks - WaarBenJij.nu

Ahhh einde komt dichterbij!!!

Blijf op de hoogte en volg Kim

05 November 2017 | Australië, Sydney

Hoi iedereen,

Goed op maandag in de vm. op E gepassen, daarna een beetje rusten van het veel wandelen. In de namiddag even op E gelet terwijl mijn hostmom met de reparateur van de droogkast aan het praten was. E had nieuwe boeken dus hebben we gelezen en toen we halverwege een tekst waren wilde hij zelf een comic book maken. En hij was er heel gedreven in. Toen mijn hostmom h ging halen wilde hij perse mee. Na dat ze thuis zijn gekomen is ie er weer verder mee gegaan. Hij heeft ze de volgende dag ook meer naar school genomen om aan zijn vrienden en juffen te laten zien. Dinsdag kwam Alaina ziek naar boven, dus die is terug gaan rusten. H was weer ziek, dus eerst even op haar gelet en in de tussen wat opvouwen. Daarna naar de fitness gegaan en meteen na de fitness naar huis. Rond half 2 op H gelet, samen gepuzzeld en zij ging even nadien met haar hondje naar de dierenarts. Ze voelde zich al stukken beter. Op woensdag gewoon de stad ingeweest. Op donderdag naar de fitness geweest en nadien even de stad ingeweest. Op vrijdag naar de stad en optijd naar huis, want mijn hosmom moest nog even weg en had ze gevraagd of ik kon opletten. In het begin waren ze goed aan het spelen, maar aangezien het vrijdag is zijn ze moe en sneller in staat ruzie te maken. Toen ik al iets te veel had moeten zeggen mochten ze een film gaan kijken. Wat ook nog een discussie was. E wilde geen Annie zien en h geen smurfen. Dus dan is het iene miene mutten. H had gewonnen en daar was E niet blij mee, maar toen ik zei dat ik tussenin ging zitten was het goed. Is wel een leuk om tussenin te zitten en te knuffelen en half een kussen te zijn. Vooral met een wiebelgat als e. De film stop gezet voor het eten en nadien naar bed want ze waren allebei moe. Op zaterdag iets gaan drinken bij dymocks en daarna iets gaan lunchen met de meiden. In de dag een beetje van hier naar daar gelopen. Op zondag was het super warm. Rond de middag even alleen eerst iets gegeten, want de meiden waren later. Nadien nog even in de zon gelezen, ik was de tijd al uit het oog verloren en ik had met kerry afgesproken. Alexa was later dus op haar in de foodcourt zitten wachten met een juice, maar ze kwam maar niet. Kerry gebeld, bleek dat ze nog thuis was die bitch. Dus zijn kerry en ik naar chatswood gegaan en waren wij zelfs nog eerder dan haar. Eerst even iets kleins gegeten en daarna een beetje winkelskijken. Aangezien ik niks meer kan kopen is dat wel een beetje moeilijk omdat je allemaal leuke dingen ziet. Het enigste wat ik nog kon kopen is een Pandora bedeltje van..... The opera house, ik moest en zou het hebben als een leuk aandenken. Ik moest al optijd terug aangezien mijn hostmom de volgende dag op zakenreis vertrok wilde ze nog wat doornemen.

Op maandag vertrok mijn hostmom en daar waren de kinderen het eigenlijk niet mee eens. H had er heel erg moeilijk mee. E vond het erg, maar hij zei zelf dat ie niet ging huilen. Hij wilde alleen veel knuffels. Uiteindelijk lag ik op bed e te knuffelen en toen h kwam kijken wat er was kwam ze er ook bij liggen. Ze gingen goed naar school. In de dag gerust en wat opgeruimd. Nadat de kinderen terug waren van school afternoon tea op en daarna naar het park. De hele dag was het zonnig en toen wij naar het park gingen begonnen er wolken te komen. Toen we even waren kwam de oma even langs om een knuffel te geven en te zien hoe ze waren. We zijn niet zo lang gebleven omdat het nogal hard begon te waaien. Thuis nog even gespeeld, eten en maar bed, h was moe omdat zwemmen weer is begonnen op school. Op dinsdag geholpen met de kinderen, opgeruimd. Eerst naar de fitness geweest en daarna met alaina afgesproken bij de juice bar om samen naar circular quay te gaan omdat we daar met kerry afgesproken hadden. Samen lekker geluncht eindelijk Fish and chips op. Het was lekker, maar niet zo heel speciaal. Daarna nog even met alaina rondgewandeld en nadien naar huis. Voordat de kinderen thuis kwamen de cadeautjes verstopt zodat ze ze konden gaan zoeken. Nog even met ze gespeeld, gegeten en daarna naar bed. Op woensdag de stad ingeweest. Foto's gaan afdrukken voor het au pair boek. Daar nog even gegeten daarna naar Town hall gegaan om het juiste papier te gaan halen. Nog even rondgelopen en daarna naar huis. De kinderen waren moe, dus dit keer de cadeaus niet verstopt maar gewoon gegeven. Daarna eten en naar bed. Op donderdag weer naar de fitness en daarna even de stad in wat gaan schrijven voor het au pair boek. Die avond kwam de oma langs, samen het cadeautje open gemaakt het was lego dus die wilde ze meteen bouwen. Nadien gegeten en naar bed. Nog een keer voorgelezen, voor nu ik het nog kan doen. Op vrijdag wat ik hier exact 6maanden, lekker naar de stad geweest, het was heerlijk weer dus lekker in de zon wat gelezen op mijn favoriete plekje. Nog een beetje rondgelopen en een juice gaan halen, daarna naar huis. De cadeautjes verstopt zodat ze ze konden zoeken. Het was een hele zoektocht voor de kinderen, want had het een beetje moeilijker gemaakt. Toen ze ze het hadden gevonden, het waren boeken dus wilde ze het meteen gelezen. En toen we naar beneden gingen wilde ze het weer lezen. Het was taco's avond dus dat vonden ze heel leuk. Al begonnen ze weer te klagen omdat het niet was zoals anders. Na het eten hadden we een film namelijk Sing. Wat eigenlijk een hele leuke en grappige film is. Ookal is het voor kinderen. Na de film meteen naar bed omdat het al heel laat was. Op zaterdag lekker uitgeslapen en rond de middag met de meiden afgesproken. Kerry wilde een bepaalde tas hebben dus die gaan zoeken. Nadien wat gegeten, ik heb hier dus echt wel de juiste sushi leren eten, want eerst vond ik het dus echt niet lekker. Nadien met z'n alle naar chatswood, aangezien ze aan de trein aan het werken waren moesten we met een vervangende bus. En wat hadden we weer plezier. De andere mensen moeten wel gedacht hebben. Op een gegeven moment komen we boor een stopbord te staan waarop staat stop en een sticker hammertime. Dus wij moesten meteen aan het liedje denken en beginnen keihard te lachen. Toen we uitstapte zei degene van de transportbegeleiding: "en hier zijn de giegelmeiden van de achterste bank." Dus in chatswood nog wat rondgelopen, Alexa moest al optijd weg want ze moest oppassen. Samen met haar naar de bushalte gelopen en gewacht tot de bus er was. Nadien met kerry terug het winkelcentrum in. Wat rondgelopen, kerry moest nog tandpasta hebben dus dat gehaald, wat boeken bekijken(niet dat ik ze kan kopen, want heb toch geen plaats in mijn koffer). Toen we klaar waren de bus terug naar de stad gepakt en naar darling harbour gegaan om iets te gaan eten. Daarna naar circular Quay gelopen om de bus te pakken terug naar huis. Gelukkig was het niet aan het regenen op het moment dat ik naar huis liep. Op zondag uitgeslapen en in de namiddag zou ik normaal op de kinderen passen, maar e had een verhoging. Dus mijn hostdad bleef gewoon thuis. In de tussentijd aan het au pair boek gewerkt, nadat de film was afgelopen terug naar boven. H was in slaapgevallen en e ging alvast in bad zodat ie dat vanavond niet meer moest doen. Ondertussen het bed opgedekt en wat opgevouwen. De oma was ook nog langs geweest, de kinderen hebben samen met haar de cadeaus gezocht. Het was weer lego dus het moest meteen gebouwd worden. Ondertussen een film opgezet, niet in een keer kunnen kijken want we gingen eten. Na het eten nog heel even verder gekeken, terwijl h in bad ging en haar haar ging wassen hebben e en ik zijn lego verder afgemaakt. Nadien lekker naar bed. Nog even aan het boek gewerkt en toen weggelegd aangezien ik niet verder kon zonder foto's.
Het was een leuk weekend alleen jammer dat het heel het weekend geregend heeft.

Sorry geen foto's deze blog.

Tot de volgende keer
Uit het verre Australië
Kim xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 14 Mei 2017
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 14354

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2018 - 21 September 2019

America

01 Mei 2017 - 14 November 2017

Mijn eerste reis

17 April 2018 - 30 November -0001

europa trip

Landen bezocht: